Subject: Täiendatud mereside teenuse eeskiri
From: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
To: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 13:27:42 +0300

Lugupeetud klient.

Anname teada, et oleme uuendanud ja täiendanud meie mereside teenuse
eeskirja. Teenuste arenduse ja halduse põhimõtetest lähtuvalt on
täpsustatud mereside teenuse osutamisega seotud lisakulude katmist.
Lisatud alapunkt 6.2. Endine 6.2 muudetud alapunktiks 6.3. Muudab
kehtetuks 25.01.2022.a KK JUH 2022/1-6/10. Kehtiv teenuse eeskiri lisatud
manusesse. Uued muudatused on vajalikud, et tagada teenuse kvaliteet,
turvalisus ja vastavus kehtivatele seadusandlikele nõuetele.

Kui teil on küsimusi või vajate täiendavat teavet, võtke palun ühendust
meie klienditeenindusega e-posti aadressil [email-masked] või telefonil
+372 699 2222.

Lugupidamisega

Riigi Infokommunikatsiooni Sihtasutus (RIKS)

RIKS Klienditeenindus

Riigi Infokommunikatsiooni SA

+ 372 699 2222 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.riks.ee/> www.riks.ee | Ädala 29, 10614 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.